Гарантія та повернення придбаного товару в інтернет магазині Lora.ua
Меню
Час роботи магазину:
  • Пн - Пт: 09:00 - 21:00
  • Сб. - Нд: 10:00 - 20:00

Гарантія та повернення

Згідно ст. 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів»:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.

Обмін і повернення можуть бути проведені за умови, що товар належної якості, не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики і товарний чек.
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.

Обмін і повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови дотримання вищевказаних вимог.

заявка на повернення товаруОбміняти або повернути товар можна в будь-якому нашому магазині після заповнення заяви на повернення і попереднього узгодження свого візиту з менеджером.

Оформлення повернень відбувається через messenger акаунт клієнта. У клієнта є можливість зробити все самостійно зі свого смартфона.
1. Для того, щоб заповнити заявку на повернення товару, пройдіть по посиланню нижче або скористайтеся QR кодами:

Заповнити заявку на повернення товарів

QR-код для повернення через Viber QR-код для повернення через Facebook QR-код для повернення через Telegram

Заповніть форму або перейдіть на сторінку системи повернень https://www.lora.ua/ua/vozvrat-lid/

2. Якщо клієнт вже має свій messenger акаунт Brille (підписався на Бонус, зайшов в чаті, і т.д.), то після переходу на сторінку система зчитує дані Анкети і пропонує зробити вибір – оновити (все змінити за стандартною Анкетою – телефон, ПІБ, e-mail та ін.), або продовжити, тобто пропустити і погодитися з наявними даними і перейти до наступного кроку.

покрокова інструкція для повернення, крок 1

3. Далі йде оформлення документальної частини:

  1. Номер замовлення (чек, РН).
  2. Перелік товарів (артикули через кому, без штук).
  3. Сума повернення (вартість товарів, що повертаються).
покрокова інструкція для повернення, крок 2

4. Скан замовлення (клієнт сам знімає на смартфон і завантажує фото на ходу)

покрокова інструкція для повернення, крок 3

5. Причина повернення

покрокова інструкція для повернення, крок 4

6. Клієнт може додатково вислати фото товару і коментар до заявки

  1. Коментар.
  2. Фото товару (наприклад, коли рекламація).
покрокова інструкція для повернення, крок 5

7. Видача інформації – чек-лист заявка на повернення:

покрокова інструкція для повернення, крок 6

Якщо протягом 14 днів з яких-небудь причин у покупця не виходить привезти придбаний товар, кур'єр компанії LORA може забрати його для оформлення повернення, вартість даної послуги – 30-100 грн. (В залежності від обсягу і району).


Обміну/поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку:
- товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
- товари, що не підлягають обміну/поверненню відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», визначені постановою Кабінету Міністрів України  № 172 від 19.03.1994г.  

Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» і гарантійними зобов'язаннями фірм-виробників. На всі товари, придбані в наших магазинах, поширюється гарантія фірми-виробника.


Гарантія дійсна з моменту продажу. На всю продукцію в нашому інтернет магазині діє гарантія, яка підтверджує відсутність дефектів фабрики виробника, працездатність і відповідність даного товару європейським і українським стандартам.

При отриманні продукції, завжди перевіряйте комплектацію.


УВАГА! Гарантія не поширюється в наступних випадках:

  • є механічне пошкодження товару або його деформація;
  • порушені правила використання товару або товар використовувався не за прямим призначенням;
  • була змінена електрична схема або внутрішня комутація;
  • товар має пошкодження в результаті форс-мажорних обставин (пожежа, землетрус і т.п.);
  • аварійне підвищення або зниження електроживлення в мережі, яке призвело до виходу з ладу освітлювального пристрою;
  • товар, який був виготовлений за індивідуальним замовленням або був привезений під замовлення в Україну.


Гарантійні зобов'язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку в деяких випадках, якщо:

  • змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах типовий чи серійний номер товару, дата продажу, пошкоджена пломба;
  • дефекти були причиною застосування товару з невідповідною метою;
  • механічні пошкодження були завдані в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника);
  • дефекти виникли через потрапляння всередину виробу чужорідних предметів/рідин;
  • дефекти стали причиною використання витратних матеріалів, які не відповідають вимогам керівництва з експлуатації;
  • дефекти виникли внаслідок нещасних випадків або форс-мажорних обставин;
  • дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався даний товар;
  • товар піддався ремонту не уповноваженими на це особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування і на ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.


Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.